مزو جوانساز رویتاکر 532
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 3 تير 1402
نظرات

توضیحات کاربردی این محصول :
مزوژل رویتاکر 532 یکی از بهترین کوکتل های مزوتراپی ساخت کشور فرانسه می باشد که برای استحکام و زیبایی پوست بسیار موثر می باشد.به طور کلی پوست عضو بسیار حساسی می باشد و نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد . بسیاری از افراد به پوست صورتشان توجه نمی کنند و همین امر سبب می شود که در طول زمان پوست صورتشان دچار مشکلاتی اعم از : پیری زود رس ، افتادگی پوست ، چین و چروک ، لک و آکنه و دیگر موارد … شود.متداول ترین مشکلات پوستی که در صورت عدم رسیدگی به پوست با گذر زمان به به وجود می آید ، لک های پوستی ، پیری زود رس پوست ، خشکی پوست و چین و چروک ها پوستی می باشد .

خبر خوشحال کننده این است که با پیشرفت علم این امکان فراهم شده است که با استفاده از فرایند مزوتراپی بتوانید زیبایی پوست صورت خود را با استفاده از کوکتل مزوتراپی رویتاکربه طور مجدد بازگردانید. استفاده از کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر 532 در فرایند مزوتراپی سبب درمان چین و چروک های پوستی ، درمان خشکی پوست و آبرسانی پوست می شود و در انتها در شادابی و زیبایی پوست صورت و گردن بسیار موثر می باشد.

به طور کلی بخش عمده ی کوکتل مزوتراپی رویتاکر 532 از هیالورونیک اسید و کمپلکس جوانسازی تشکیل شده است که با تزریق به درم های پوستی در نواحی خطوط اطراف مداری و خطوط عمودی لب قابل استفاده و تزریق می باشد.

مزوژل رویتاکر 532
در ادامه بیشتر راجع به مزوژل رویتاکر 532 و فرایند مزوتراپی صحبت خواهیم کرد ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فرایند مزوتراپی چیست؟
به طور کلی فرایند مزوتراپی یکی از روش های درمانی و زیبایی پوستی که در دسته ی تزریقی قرار دارد فرایند مزوتراپی می باشد. با پیشرفت علم این امکان فراهم شده است که با فرایند مزوتراپی که یک فرایند غیر تهاجمی می باشد تمامی مشکلات پوستی درمان شوند. فرایند مزوتراپی با استفاده از کوکتل های مزوتراپی انجام می شود که در واقع این کوکتل های مزوتراپی حاوی : ویتامین ها ، آنزیم ها ، آمنیو اسید ها ، عصاره های گیاهی ، هورمون ها و دیگر موارد … می باشد. کوکتل های مزوتراپی تمامی مواد های مغذی ای که پوست نیاز دارد را دارا می باشد و با توجه به مشکل درمان که می خواهد درمان شود متفاوت می باشد.

واژه ی مزوتراپی از دو کلمه ی مجزای مزو و تراپی تشکیل شده است. کلمه ی مزو Meso در زبان لاتین به معنای میانی می باشد و کلمه ی تراپی Therapy به معنای درمان می باشد . با توجه به تعریف واژه ی مزوتراپی در می یابیم که فرایند مزوتراپی در واقع لایه ی میانی پوست را درمان می کند.

کوکتل مزوتراپی چیست؟
کوکتل های مزوتراپی در واقع کوکتل های درمانی ای می باشد که دارای مواد مغذی هستند و برای پوست ، بدن ، مو و دیگر موارد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. کوکتل های مزوتراپی تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی ، درخشش ، سفتی پوست و دیگر موارد … دارد و برخلاف کرم ها و سرم ها به شکل محلول می باشند.

محلول بودن کوکتل های مزوتراپی سبب می شود که افرادی که از آن استفاده می کنند نتیجه ای بهتر دریافت کنند و سریعتر و عمیق تر وارد پوست شود و نتیجه ای سریع تر به ارمغان آورد.

 

کاربرد تزریق مزوژل رویتاکر 532 برای پوست
از کاربرد و ویژگی های کوکتل مزوتراپی رویتاکر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جلوگیری و درمان چین و چروک های ریز پوستی
جلوگیری و درمان پیری زودرس پوست
قابلیت آبرسانی برای پوست های کم آب و کم تراکم
در مورد آخر استفاده از این کوکتل منجر به درخشندگی و شادابی پوست می شود.
به طور کلی کوکتل مزوتراپی رویتاکر 532 یکی از کوکتل های کارآمد برای درمان چین و چروک های پوستی و در عین حال استحکام و کشش پوست می باشد.

عوارض استفاده مزوژل رویتاکر
از عوارض استفاده از کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر می توان به قرمزی ، تورم و ناراحتی در ناحیه ی تزریق اشاره کرد که امری طبیعی می باشد و بین 2 الی 3 روز از بین خواهد رفت.

 

کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر در چه نواحی تزریق می شود؟
این محصول باید در لایه ی درم میانی یا درم سطحی پوست صورت یا گردن تزریق شود.

توجه داشته باشید که از تزریق کوکتل مزوتارپی رویتاکر 532 به دور چشم و لب اجتناب کنید.

 

استفاده از کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر برای چه افرادی توصیه نمی شود؟
به طور کلی کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر 532 برای دو دسته افراد توصیح نمی شود که به شرح زیر می باشد :

بانوانی که باردار یا شیر ده هستند نباید از کوکتل مزوتراپی رویتاکر 532 استفاده نمایند.
همچنین به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این کوکتل مزوتراپی ، افرادی که به هیالورونیک اسید حساسیت دارند از استفاده ی رویتاکر 532 اجتناب کنند.
نتیجه گیری
در انتها لازم به ذکر می باشد که کوکتل مزوتراپی مزوژل رویتاکر 532 یکی از کوکتل های منحصر به فرد و خارق العاده می باشد که برای جوانسازی و جلوگیری از فرایند پیری زودرس پوست بسیار کاربرد دارد.همچنین لازم به ذکر می باشد که فرایند مزوتراپی یکی از فرایند ها و روش هایی می باشد که فرد می تواند با استفاده از این فرایند پوست خود را ترمیم نماید و موجب سلامتی و شادابی پوست خود شود. توجه داشته باشید که فرایند مزوتراپی یکی از رو های غیر تهاجمی می باشد که توانایی درمان تمامی مشکلات پوستی اعم از : چین و چروک های پوستی ، لک و آکنه های پوستی ، جوش و جای جوش و دیگر موارد … را دارد.

این محصول دارای کمپلس جوانسازی گروه CT 50 می باشد که در واقع شامل آمینو اسیدها و دیگر مواد مغذی مناسب برای پوست می باشد .با استفاده از این کوکتل می توانید پوست خشک خود را درمان و هیدراته کنید زیرا هیالورونیک اسید موجود در این محصول دارای خاصیت آبرسانی بسیار بالایی می باشد .توجه داشته باشید که این محصول برای چروک های زیر چشم و خطوط گردن بسیار توصیه می شود .همچنین برند رویتاکر یکی از معتبرترین برندهای داروهای مزوتراپی دنیا می باشد که در فرانسه نیز تولید می شود. با استفاده از کوکتل مزوتراپی رویتاکر می توانید درم پوست خود را بازسازی نمایید و لازم به ذکر می باشد که این محصول دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید می باشد که همین ماده سبب آبرسانی بالای پوست صورت می شود ، همچنین با استفاده از هیالورونیک اسید موجود در این محصول می توانید از خشکی پوست خود جلوگیری کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود